Spotkania biznesowe w obiekcie historycznym
Czy istnieje idealne miejsce na organizację spotkania biznesowego, kongresu
lub konferencji? Z pewnością nie. Różne gusta, różne potrzeby zarówno organizatorów, jak i gości sprawiają, że znalezienie odpowiedniej lokalizacji to prawdziwe wyzwanie. Jak więc dobrze wybrać przestrzeń konferencyjną i czym się kierować?
Sukces konferencji często zależy od wybranego miejsca na spotkanie biznesowe. Ma to kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o pokazanie charakteru firmy, jej kreatywności, jak i dbania o uczestników wydarzenia. Miejsce, jego lokalizacja, możliwość noclegu, zaplecze techniczne jakie oferuje to podstawowe elementy, na które trzeba zwrócić uwagę. Ale co gwarantuje sukces i niezapomniane doznania uczestników? Element zaskoczenia, a tego na pewno nie zabraknie, jeśli zdecydujemy się na organizacje spotkania biznesowego w pałacu.
Lokalizacja w centrum miasta
Kluczowym elementem organizacji spotkania z klientami, wyjazdu integracyjnego, szkolenia czy konferencji jest lokalizacja. Ważne, żeby dane miejsce dawało możliwości łatwego dojazdu zarówno komunikacją miejską, jak zaparkowania samochodu. Odległość od dworca czy lotniska także nie powinna zbyt duża.
Zaskocz gości - Konferencja w pałacu
Każdego roku przybywa wiele przestrzeni biznesowych i hoteli w szklanych wieżowcach. A może na przekór tym nowościom i zmieniającym się wciąż trendom powrócić do klasyki i zaskoczyć uczestników wyjątkowym, nietuzinkowych designem. Historyczne, odtworzone z ogromną dbałością o detale wnętrza i wykwintna kuchnia to nie jedyne atuty zabytkowych obiektów. Pałace to piękne, reprezentacyjne budynki, charakteryzujące się zachwycającą architekturą, pięknym otoczeniem i wyjątkową historią. Imponujący Hotel Bellotto mieści się przy ul. Senatorskiej 13/15 w Warszawie i jest oddalony o zaledwie kilkadziesiąt metrów od historycznego Starego Miasta. Sąsiadując z Teatrem Wielkim i Operą Narodową, XVI-wieczny pałac od zawsze przyjmował w swoich murach najwytworniejszych gości ze świata politycznych elit i showbiznesu. Nie inaczej jest dziś.
Dlaczego warto zorganizować spotkanie biznesowe w obiekcie historycznym?
Sale konferencyjne w pałacu są niezwykle jasne i przestronne o niepowtarzalnym, historycznym wystroju. Dodatkowo, by sprostać wymaganiom biznesowych gości, są wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt techniczny i audiowizualny. Hotel Bellotto oferuje 7 sal konferencyjnych mogących gościć w sumie ponad 550 osób. Eleganckie, naturalnie oświetlone wnętrza sprawią, że spotkanie biznesowe będzie prawdziwą przyjemnością. Ze względu na swój rozmiar, wyjątkowy wystrój i kolorystykę, wnętrza Hotelu Bellotto często są tłem dla ślubów, wesel i innych uroczystości rodzinnych, a nawet koncertów czy pokazów mody. Sale otrzymały nazwy od kolorów ścian czy elementów wykończenia. Najbardziej reprezentacyjna i największa jest Kolumnowa, zwana również Balową – może ona pomieścić nawet 250 osób. Pozostałe pomieszczenia o nazwach: Marmurowa, Złota, Niebieska, Malinowa, Żółta czy Owalna z kominkiem, są idealne na spotkania kameralne.
Kolacja w podziemiach i Bilard Club
Po dniu pełnych biznesowych spotkań, uczestnicy konferencji mogą zrelaksować się w zabytkowych podziemiach Pałacu Prymasowskiego o powierzchni ponad 350 metrów kwadratowych. Półkoliste sklepienia oparte na ceglanych murach, zestawione z nowoczesnymi elementami wystroju sprawiają, że miejsce to ma niepowtarzalny klimat i są stworzone na takie wydarzenia jak np. uroczysta kolacja podsumowująca wydarzenie. Tutaj też goście mogą spędzić miło czas w Bilard Club, który jest czynny 24 godziny na dobę.
Dodatkowe atrakcje turystyczne
Lokalizacja w ścisłym centrum stolicy sprawia, że Hotel Bellotto jest doskonałą bazą do odkrywania historycznych i kulturalnych atrakcji miasta, uroków pełnego energii życia nocnego i udanych zakupów. W pobliżu obiektu znajdują się najważniejsze zabytki Warszawy: Zamek Królewski, Ogród Saski czy Galeria Zachęta. Wszystko w zasięgu krótkiego spaceru.